Nagu me oma eelmises lehes juba mainisime, pole veebipood VBH jaoks mitte midagi uut, oleme oma klientidele e-poe lahendust pakkunud juba alates aastast 2010. Tõsi küll, tollal piirdus selle kasutajaskond vaid äriklientuuriga ehk siis oli tegu ainult B2B (Business-to-Business) keskkonnaga.
Ehitasime selle keskkonna üles võimalikult lihtsa ja võimalikult intuitiivsena, ilma eriliste liigsete vilede-kelladeta. Põhiline, et see müügiinstrument oleks piisavalt mugav ja kiire.
VBH24.ee keskkonnas saavad meie kliendid veel peale tellimuste esitamise vaadata ka tehtud ostude ja tellimuste ajalugu kasvõi oma kliendisuhte esimesest päevast alates. See tähendab, et klient, kes on sooritanud VBH-st sisseoste näiteks juba aastast 2005, näeb oma tollaseid oste B2B keskkonnas ka siis, kui saab ligipääsu B2B keskkonda alles täna.
Ekraanitõmmis toodete tellimise lehelt (tegu on testkliendi toodetega)
Oleme kindlad, et tänu pakutavatele võimalustele on selline lahendus meie klientidele oluliseks abiks, sest see võimaldab näha:
oma ostude ja tellimuste ajalugu,
enamike oma tellimuste võimalikku tarneaega,
oma tellimuste tarnimata kaupade staatust ja nimekirja,
oma tellimuste staatust: kas see on meie laos juba komplekteeritud või mitte,
oma krediidiandmeid (tasutud/tasumata arved)
toodetel märgistust, juhul, kui kaup on laos olemas.
B2B keskkond on kasutatav 24/7, tellimused jõuavad kinnitamisel koheselt meie süsteemi ning kõiki meie kliendihaldureid teavitatakse sellest automaatselt.
Ligipääsuks B2B keskkonnale tuleb saata e-mail oma sooviga aadressile .
Kuna tegu on lepinguliste klientide keskkonnaga, vaadatakse kõik sooviavaldused personaalselt läbi. Kui kõik asjad on korras: kliendil on kehtiv leping, maksedistsipliin korras, siis saab klient oma e-mailile positiivse vastuse koos iga kasutaja jaoks unikaalsete ligipääsuparoolidega.