Ikka on nii, et tahta võib palju ja kohe, aga enamasti läheb ikka teisiti.
Teiseks uuenduseks on detailsema info jagamine. Kui varem näitasime toote kohta ainult ühte pilti, siis uues keskkonnas on pildivalik rikkalikum. Pidevalt täiendame toodete kohta käivat infot, mille juurde saame täna lisada PDF-failidena lisamaterjali tootelehtede, sertifikaatide ja kasutusjuhendite näol ning veebilinke, mis võimaldavad näidata paigaldust või toote erinevaid kasutusvõimalusi. Meie eesmärgiks on koos teiega ehitada uus keskkond parimaks töövahendiks, mille kaudu saaks kätte vajaliku informatsiooni kiirelt, mugavalt ja kliendile sobival ajahetkel.
Hetkel on meie uue keskkonna ligipääsu aadressiks shop2.vbh.ee ja vana ning väärika B2B keskkonna aadress shop.vbh.ee. Kui aeg on küps, siis vahetame aadresside all olevad keskkonnad ära ja vana annab uuele teatepulga üle.
SHOP.VBH.EE kasutuskogemus OSTUJUHT KADI LOHU VIKING WINDOW'ST
Kas VBH B2B veebikeskkond on teinud sinu tööd lihtsamaks?
Olen VBH e-poodi kasutanud ajast, mil Viking Window AS-i tööle asusin, augustist 2014. On väga hea, et saan enda sisseostuprogrammist importida tellimuse otse VBH e-poodi, nii pole vaja käsitsi ükshaaval tellimust vormistada. Saan kiirelt hinnad kätte ning näen laoseisu ja järeltarnesse jäänud kaupu. Näiteks käepidemete puhul näen, millise pinnakatte, millise stifti ja millise funktsiooniga (TBT nt) antud käepidet saab. Tore on ka see, et tootefotod on kohe saadaval ja pole vaja internetist otsida. E-mailile tulev tellimuse kinnitus annab kindlustunde, et tellimus on kohale jõudnud.
Kas VBH B2B keskkonna kasutamine on sinu jaoks lihtne ja arusaadav?
Vana e-pood on üles ehitatud väga lihtsalt ja arusaadavalt. Praeguseks olen uue e-poega tutvuda saanud vaid nädalakese. Mõni kitsaskoht või mõte lehe paremaks toimimiseks on ajaga tulnud küll. Usun, et VBHga koostööd tehes saame üle probleemist, et nt e-poest ei ole võimalik tellimust leida enda tellimuse numbri järgi, mida vanas e-poes sai teha. Esmapilgul tundub vana keskkond lihtsamini hoomatav, aga see tuleneb kindlasti sellest, et olen seda juba 5 aastat kasutanud. Nagu iga uus asi, vajab ka uus keskkond kõigepealt natuke harjumist.
Kas VBH B2B keskkonnas saadav info on piisav?
Väga hea, et toote juures on pilt ja sertifikaat. Pilt võiks vastata kirjeldusele, siin pean silmas näiteks värvuse kirjeldust fotol, kui on kuldne, siis olgu kuldne.
Mida sooviksid VBH B2B keskkonnas muuta?
Näiteks, kui jääb üles tooteartikkel, mida kohe laost võtta pole, siis jääb kinnitatud tarneaeg tihtipeale lahtiseks või genereeritakse automaatselt uus tähtaeg. Kui aga täpsustub tarneaeg, siis selle kohta ei tule teavitust tellimuse muudatuse kohta. Samuti nägi vanas keskkonnas tootekoodi muutumisel vana koodi juures infot, milline on uus kood, uues keskkonnas see puudub.
Mis VBH B2B keskkonnas üldse ei meeldi ja mida tahaks kindlasti sinna juurde lisada?
Kindlasti lisaksin sorteerimisvõimaluse tellija järgi. Vanas keskkonnas sai tarnimata tellimusi sorteerida tellija nime järgi, uues see puudub. Saatelehed ei ole aktiivsed, kuid vahel on vaja teada, millal saateleht on tehtud või kui kaup on osaliselt tarnitud, siis on hea, kui see on nähtav.
Kuigi VBH e-poest on kõrvuti näha nii lao- kui ka projektikaubad, siis need võiksid olla kuidagi tähistatud, kas mingi tärni või erineva värviga.
Väga hea, kui tarnijal on olemas veebikeskkond, kust saad infot sortimendi, laos saadavuse, hinna ja toote välimuse kohta. Veel suurem boonus on, kui saab ka tellimuse esitada läbi e-poe. Sellega hoiab aega kokku nii tellimuse tegija kui tellimuse saaja. VBH veebipoel esialgu küll mõned puudujäägid on, aga usun, et ühiste pingutustega saab asja paremaks muuta.
Kadi tagasiside on antud 14. mail 2020.