Uustulija: Keitlin Pärn

Mais alustas VBH tiimis uue liikmena sotsiaalmeedia spetsialistina Keitlin Pärn.

Tutvusta veidi ennast, kes Sa oled ja kuidas VBH-sse sattusid?

Olen pärit Tallinnast ja hetkel lõpetamas Tallinna Majanduskooli ärikorralduse spetsialisti eriala. Sel kevad-talvel oli mul vaja sooritada lõpetamiseelne ettevõtluspraktika ning VBH oli lahkelt nõus mind praktikale võtma. Praktika hõlmas mitmeid valdkondi: ostutoimingud, raamatupidamine ja turundusalased tegevused. Praktikale tulles oli minu sügavam huvi seotud ostu- ja tarneahelaga, kuid praktika käigus sai hingelähedasemaks hoopis turundus ja täpsemalt sotsiaalmeedia pool. Olen väga rõõmus, et praktika lõppedes anti mulle võimalus selle teemaga juba tiimiliikmena edasi tegeleda. Internetis ja sotsiaalmeediakanalites pildis olemise tähtsus on kindlasti suurenenud ka koroona-epideemia ajal, seega on tööpõld lai ja igav ei hakka.

Oled noor inimene, mis on Sinu tuleviku­plaanid?

Ka tulevikus tahan kindlasti olla seotud turunduse valdkonnaga ja kindlasti edasi õppima minna. Nii palju on veel turundusvaldkonnas põnevat ja avastamist väärivat, mida ma ei tea. Leian, et alati peab õppima ja ennast arendama, sest elu muutub väga kiirelt. Mul on ka väike unistus tulevikus alustada ise ettevõtlusega, kuid sellega alustamine vajab veel teadmisi ja natuke elukogemust. Nagu öeldakse – iga asi omal ajal!
Mida teed vabal ajal? On Sul hobisid?
Vabal ajal tegelen väga naiseliku teemaga – toimetan iluteeninduse valdkonnas. Lisaks sellele paelub mind väga jalgpall, meeldivad jalutuskäigud metsas või mere ääres ja kuna 3 aastat tagasi sai minust koeraomanik, siis kindlasti võtab piisavalt vaba aega ka lemmikuga tegelemine.

Teed sotsiaalmeedia spetsialisti tööd, mis on selle töö sisu ja missugust kasu saavad sellest kliendid?

Minu tööks VBH Estonias on sotsiaalmeedia haldamine. See hõlmab endas Facebooki, Instagrami, LinkedIn ja osaliselt ka Youtube kanalitega toimetamist ehk sisuplaanide väljatöötamine, postituste koostamine/avaldamine, suhtlus klientidega, tulemuste mõõtmine ja kõik muu e-turundusega kaasas käiv. Hetkel on suuremaks eesmärgiks saada toimima Instagram-shop, mis aitaks juurde tuua uusi (era)kliente, aga ka sotsiaalmeedia strateegia koostamine. Ma arvan, et sotsiaalmeedias iganädalane postitamine, jagamine jms aitab ettevõttel rohkem pildis olla, suurendada klientide teadlikkust (nt uue toote turule tulemine, põnevad nipid, lahtiolekuaegade muutus jpm), aga on abiks ka uute potentsiaalsete klientideni jõudmisel.

Soovime Keitlinile edu ja tere tulemast!